فیزیوتراپیست خانم حسن پور

کارشناس ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه تربیت مدرس تهران

فیزیوتراپیست خانم حسن پور

کارشناس ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه تربیت مدرس تهران

  • ۰
  • ۰

تو به من بدهکاری !

برایِ تمامِ دوستت دارم هایی که نگفتی ،

برایِ تمامِ ثانیه هایی که میانِ سیلِ بی انصافیِ دنیا ، بی پشتوانه رهایم کردی ،

برایِ تمام زمان هایی که شانه ات را از بی کسی ام دریغ می کردی ...

تو به من بدهکاری ؛

برایِ این آدمِ زخم خورده و گریزانی که امروز شده ام ...

پاسخِ شیطنت هایم را با بی مهری دادی و در مقابلِ احساسِ لطیفم سرد و بی عاطفه بودی !

و منِ درمانده ، از لطافت و شیطنت هایِ خودم ، بیزار شدم ...

تو مرا از "خودم بودن" ترساندی ، می فهمی ؟!

من فقط عشق و توجهِ تو را می خواستم بی انصاف !

من برایِ خوشبخت شدنم ، حرف هایِ خوبِ تو را کم داشتم ، مهربانیِ تو را ، حمایتِ تو را  ...

و تو در کمالِ بی رحمی ، جز آواری از حسرت و انکار ، پیشکشِ اشتیاقِ کودکانه ام نکردی ...

کودکی شده بودم که میانِ تاریکی و بی پناهیِ مطلق ، پدرش را گم کرده ...

کودکی که از تمامِ سایه هایِ در حالِ عبور ، می ترسد !

که باید رویِ پاهایِ ترسیده و لرزانِ خودش بایستد ...

و اکنون این منم ؛

به قدری نا امید و گریزان ؛

که حتی خودم را انکار می کنم ...

تو از من ، آدمِ خسته ای ساختی ،

آدمی سرد ،

آدمی سرکوب شده !

تو تا آخر عمرت به من بدهکاری !

این روزها ؛

دلم برایِ خودم تنگ شده ...

می فهمی ؟! برایِ خودم ... !



پ ن: دارم از شدت دلتنگی خفه میشم

  • زهرا حسن پور

نظرات (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">