فیزیوتراپیست خانم حسن پور

کارشناس ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه تربیت مدرس تهران

فیزیوتراپیست خانم حسن پور

کارشناس ارشد فیزیوتراپی از دانشگاه تربیت مدرس تهران

  • ۰
  • ۰

دیشب مامان پرسید:
چی خوشحالت می‌کنه؟ فکر کردم و دیدم تقریبا هیچی
گفت چی ناراحتت می‌کنه؟ و دیدم بازم هیچی
گفت چی و خیلی دوست داری؟ دیدم هیچی
گفت از چی بدت میاد بازم دیدم هیچی

و بعد دیدم انگار مثل یه آب راکد شدم، چندسال پیش من پر از دغدغه و هیجان بودم، مدام دنبال کشف دنیا و فضاهای جدید بودم، توی هر جمعی که بودم منشا شروع یه حرکت جدید می‌شدم

نمی‌دونم چرا توی یک دهه به این رکود رسیدم و ته دلم امیدوارم و دوست دارم اینجوری فکر کنم که تمام احساساتم ته‌نشین شده و فقط منتظر یه تلنگره!

  • زهرا حسن پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">